Google
oglašavanje
Zašto Google oglasi?
Google oglašavanje ti omogućava instant rezultate. Ovo je sa razlogom jedan od najpopularnijih vidova reklamiranja zato što tvoj proizvod ili uslugu prikazuje samo onim korisnicima koji to traže. Uz pravilno optimizovanje oglasa i sadržaja na stranici na koju se dovodi posetilac, tvoj sajt veoma lako može biti prvi u pretrazi.
Oglasi će se prikazivati samo za ključne reči koje se posle obimne analize odrede kao relevantne. Budžet za oglašavanje određuješ ti, a mi se trudimo da postignemo maksimalne rezultate sa njim.
Osnovna prednost Google oglasa je u tome što se prikazuju korisniku koji to već traži, tako da nije potreban drugi vid oglašavanja. Međutim, potrebno je na pravi način razumeti potrebe ljudi kako bi oglasi imali efekta. Zbog toga pre njihovog postavljanja radimo obimno istraživanje. Za ovo koristimo provereno najbolje alate, kako bi smo dobili najbolje moguće informacije o konkurenciji, potrebama korisnika i potražnji.
Google oglašavanje omogućava i targetiranje na osnovu lokacije, interesovanja, pola, godina… Na primer, ako je tvoja prodavnica nameštaja u Beogradu, logično je da se tvoj oglas prikazuje samo u Beogradu, ili čak još uže, samo stanovnicima Voždovca.
Na ovaj način se dolazi do stvarnih potencijalnih klijenata, jer tvoju prodavnicu neće posetiti ljudi iz Niša ili Kragujevca.
Određivanje budžeta i njegovo raspoređivanje
Kao što smo već rekli, visinu mesečnog budžeta određujete sami, a mi predlažemo kako ćete budžet koristiti. Google nudi višeopcija reklamiranja, a najpopularnije su:
- Oglasi u pretrazi
- Oglasi na banerima koji se nalaze na drugim sajtovima i portalima
- Video na Youtube
Ako je tvoj biznis mlad i ljudi nisu još uvek čuli za njega, baneri i youtube reklame su odličan način za upoznavanje publike sa tvojom firmom. Čovek se lakše odluči da plati nešto što mu je poznato i za šta je već čuo, nego nešto što mu je potpuno nepoznato. Zato je strategija oglašavanja i raspoređivanja budžeta veoma važna za uspeh.